Reklamların iyi mi kötü mü olduğunu ortaya koyan en önemli kriterlerin başında izleyenleri satın alma davranışına yöneltip yöneltmediği gelir. Bir çok reklam çok konuşulur, dkkat çeker, akılda kalır ama izleyenleri anlatılan ürünü satın almaya ikna etmez çoğu zaman. Ama dün akşam izlediğim Koska tahin pekmez reklamı bu açıdan beni tavlamayı başardı. O küçük çocuğun büyük bir iştahla tahinle pekmezi karıştırıp, ekmeğin üzerine sürerek yemesi hem eşimde hem de bende aynı isteği yarattı. Sabah uyandıımızda kahvaltı için ilk aklımıza gelen şey Koska tahin pekmez almak oldu. Çok uzun zamandır aklımıza gelmeyen, çocuklukta kalmış bir tadı bize hatırlatan Koska'ya teşekkür etmek istiyorum. Böylesine besleyici bir lezzeti denemek isteyen herkes önce reklamı izlesin ardından zatenyemeden duramayacak :) Hem reklam hem de ürünler çok başarılı, tebrikler Koska...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder