20 Şubat 2017 Pazartesi

Saçlarınızı Dalan D'Olive ile şımartın...


Veee işte yepyeni bir ürünle karşınızdayım... Aslında çok yeni değil ama benim için yeni :) Dalan D'Olive şampuan serisi ve duş jeli ve diğer ürünleri hepsi de harika! Bir arkadaşın tavsiyesi üzerine Dalan D'Olive hacim veren şampuanı kullandım ve saçlarımdaki olumlu anlamda değişim beni çok şaşırttı. Nasıl yumuşak, nasıl güzel ve hacimli bir görüntü anlatamam, denemeniz gerek. Duş jeli de harika, kesinlikle cildi kurutmuyor. Zeytinyağı mucizesi bu olsa gerek. Her yerde bulabileceğiniz bu ürünlerin fiyatı da çok uygun. Yeni bir şampuan arayışındaysanız doğal içerikli, paraben, silikon ve türevlerini içermeyen Dalan D'olive'i denemenizi tavsiye ederim. Ve son olarak marka ile hiçbir alakam olmadığına emin olun, sadece ürünü çok beğendim ve bu kadar beğendiğim bir ürünü yazmasam olmazdı. Umarım dener ve benim gibi memnun kalırsınız. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder