18 Mart 2015 Çarşamba

Stilinizi tamamlayacak çantalar..


Size yeni keşfettiğim bir çanta markasını tanıtmak istiyorum çünkü gerçekten farklı.

Eğer en önemli stil ögeniz çantanızsa bu mağazaya mutlaka uğramalısınız çünkü gerçekten farklı ve tarzınızı ortaya koyabileceğiniz modeller var.
Bu mağazanın adı ne mi? Matiste Paris-İstanbul.

Kapalıçarşı'da açılan Matiste Paris-İstanbul tasarımlarıyla kesinlikle etkileyici, kişiye özel üretim yaptıklarını da eklemeliyim. Çantanın yanı sıra oldukça şık bir aksesuar koleksiyonları da bulunuyor.Eğer benim gibi renkli giyinmeyi, farklı renkleri kombinlemeyi seven biriyseniz bu çanta ve aksesuarlara bakmalısınız. Ben bakarken hepsini almak istedim ama mümkün olmadı tabii. :(

Yeni sezon için gardrobunuzu yenileyeceksiniz ve sezonun trendlerine
uygun bir kaç çanta almayı düşünüyorsanız çanta tutkunları için çok özel bir hazine değerindeki bu mağazaya bakmadan çanta alışverişi yapmayın derim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder